A
XANELA
DA
XUSTIZA
MESA
SECTORIAL
24-ABRIL-2012
MODIFICACIÓNS
CADROS
DE
PERSOAL
A
Dirección
Xeral
convocou
onte,
día
24,
unha
mesa
para
prantexar
de
xeito
oficial
o
plan
de
modificación
dos
cadros
de
persoal
de
determinados
órganos
xudiciais
a
fin
de
cumprir
co
requisito
legal
antes
da
convocatoria
do
concurso
de
traslados.
A
nosa
sorpresa
foi
grande
cando,
ademais
das
xa
coñecidas
reformas
anunciadas
para
os
xulgados
de
paz
e
as
audiencias
provinciais,
a
administración
trasladounos
un
proxecto
que
abarcaba
tamén
a
gran
parte
dos
xulgados
do
contencioso,
aos
xulgados
de
instrución
da
Coruña
e
a
tres
dos
xulgados
de
familia
exclusivos
existentes
na
nosa
comunidade.
O
prantexamento
da
administración,
segundo
manifestou,
pasa
por
unificar
e
igualar
os
cadros
de
persoal
do
mesmo
tipo
de
órganos
afectados
por
esta
modificaión.
Este
obxectivo,
en
principio,
irá
conseguíndose
a
medio
e
longo
prazo
a
través
das
vacantes
que
se
vaian
producindo
nos
concursos
de
traslados,
que
non
serán
anunciadas,
e
así
obter
o
crédito
necesario
para
a
creación
de
novas
prazas
noutros
servizos.
Este
foi
o
caso
do
presente
concurso
de
traslados
no
que
xa
hai
prazas
vacantes
en
xulgados
de
paz
que
non
serán
anunciadas.
Tamén
podería
darse
o
caso
dalgunha
reordenación
de
efectivos,
pero
este
tipo
de
actuación
ten
actualmente
algunhas
restricións
ao
non
estar
redactada
a
correspondente
RPT.
Por
todo
iso,
a
CIG
manifestou que, antes de entrar a negociar calquera tipo de
modificación ou futura reordenación de efectivos dos órganos
afectados, deben quedar moi claros os criterios e xustificación para
ditas modificacións así como ir acompañado o proxecto dos custes
económicos e novas prazas que se pretenden crear, a fin de non
perder nin un só euro no capítulo I de retribucións. O que non se
vai a consentir e que coa minoración se deterioren os servizos
públicos ou non se creen co crédito obtido novas prazas cunhas
premisas moi claras, tales como equilibrio entre o número de persoal
de cada corpo, que sexa en todo caso a poboación onde se reduce a
que se beneficie (agás loxicamente o xulgados de paz, pois nas
poboacións das súas sedes non hai outros órganos que se puideran
ver beneficiados), preferible a reordenación fronte a
amortización-creación, etc. Este plan de modificacións dos cadros
de persoal ten un risco que debe eliminarse ou reducirse á mínima
expresión, que non é outro que a administración “debuxe” uns
cadros de persoal menores e logo non leve a cabo as creacións
correspondentes noutros servizos, e aí sobre todo é onde debemos
incidir e asegurar o noso posicionamento inflexible, ademais de
cuestionar algunha das reducións prantexadas.
Os
primeiros xulgados que verán incrementado o seu cadro de persoal
serán os de Viveiro e Sarria. A CIG tamén solicitou que se
reforzara tamén os xulgados de Vilagarcía, pois o xulgado de
Vilanova, que pertence ao partido xudicial, ten previsto menguar o
seu cadro de persoal ao amortizarse unha vacante.
A
CIG tamén volveu a incidir en que é necesario unificar criterios e
facer que os servizos comúns (tanto notificacións-embargos como
rexistro-reparto) funcionen de xeito uniforme en toda a comunidade
autónoma e sexan reforzados con novas creacións.
SUBSTITUCIÓNS
VERTICAIS
En
canto
ao
problema
suscitado
polo
persoal
interino
que
recorreu
a
modificación
da
norma
de
substitucións,
ao
non
estar
dacordo
coa
nova
redacción
dada,
o
TSX
Galiza
ditou
un
auto
que
estableceu
a
nulidade
do
complemento
a
pagar
pola
diferencia
salarial
existente
entre
os
corpos
que
se
substitúen.
Por
parte
da
CIG
solicitouse
da
administración
que
recorrese
dito
auto
e
que,
en
todo
caso,
a
asesoría
xurídica
buscase
a
solución
para
acadar
o
pagamento
do
citado
complemento por outra vía,
pois
entendemos
que
a
igual
traballo
igual
retribución
e,
polo
tanto,
as
compañeiras
e
compañeiros
que
están
a
realizar
substitucións
teñen
dereito
ás
retribucións
íntegras
do
corpo
no
que
están
a
substituir,
xa
que
logo
podería
entenderse
que
a
administración
estaría
a
acadar
un
enriquecemento
ilícito
ao
aforrarse
cartos
dunha
praza
que
está
dotada
orzamentariamente
con
un
salario
superior.
APLICACIÓN
DA
LEI
1/2012
DE
MEDIDAS
DO
EMPREGO
DA
XUNTA
A
Dirección
Xeral
de
Xustiza
informou
que,
en
principio,
o
único
aspecto
que
podería
afectar
aos
traballadores
de
xustiza,
dos
contemplados
na
lei
1/2012,
sería
o
da
redución
do
capítulo
de
Acción
Social,
do
que
só
se
manterán
as
axudas
previstas
para persoas con discapacidades.
En
canto
ao
resto
de
medidas,
a
dirección
xeral
informou
a
Función
Pública
de
Galicia
que
todo
o
persoal
de
xustiza
está
amparado
polo
estatuto
xurídico
establecido
na
LOPX
e,
polo
tanto,
ata
que
non
se
modifique
a
mesma
non
se
poden
adoptar. Debemos
agardar á
decisión de
Función
Pública
para
saber
si
finalmente
o
persoal
interino
se
verá
afectado
pola
regulamentación
de
baixas
de
enfermidade
e
demais
medidas
fixadas
na
expresada
lei.
VARIOS
Neste
punto
a
CIG
reiterou
a
petición
relativa
á
expedición,
por
parte
de
Función
Pública,
da
correspondente
certificación
para
o
persoal
de
xustiza,
que
lle
permita
seguir
obtendo
aos
compañeiros
a
redución
do
importe
do
viaxe
en
autobús
a
Santiago
coa
empresa
encargada
de
dito
servizo.
Tamén
solicitamos
que
se
formara
ao
persoal
no
relativo
ao
envío,
recepción
e
distribución
dos
exhortos
que
se
están
a
realizar
por
vía
telemática.
A
administración
manifestou
que
vai
realizar
unha
experiencia
piloto
sobre
impresión
de
carátulas
en
cartolina
a
fin
de
tentar
unificar
o
seu
deseño,
cor
e
contido.
Tamén
vai
establecer
un
protocolo
para
a
devolución
de
material
de
oficina
defectuoso
e
publicar,
nese
eido,
o
gasto
trimestral
de
cada
órgano.
Comentarios
Publicar un comentario