Foi publicada no día de hoxe a Resolución de 4 de febreiro de 2020 coas adxudicacións das comisións de servizo convocadas por Resolución do 25 de novembro de 2019.
Nota informativa para o persoal adxudicatario con destino noutra comunidade autónoma
Documentación e trámites necesarios
Persoal procedente de fóra da comunidade autónoma de Galicia
Deberán
achegar a Xefatura territorial que corresponda mediante correo
electrónico a seguinte documentación (fotocopia DNI, ficha de recollida
de datos (personais e bancarios) e a fotocopia da tarxeta sanitaria
(unicamente para ingresos posteriores a 01/01/2011) e tarxeta de MUGEJU.
O resto da documentación poderán presentala na delegación correspondente o día da toma de posesión.
1) Fotocopia do DNI
2) Ficha de recollida de datos (persoais e bancarios)
3) Fotocopia da tarxeta sanitaria (unicamente para ingresos posteriores ao 01/01/2011) e fotocopia da tarxeta de MUXEXU.
4) Certificado de haberes
5) Certificado ou copia dos trienios recoñecidos.
6) Certificación
das vacacións e días de asuntos particulares na Administración da que
procedan. A certificación deberá de indicar os días gozados con
cargo ao 2020.
Comentarios
Publicar un comentario