Saltar ao contido principal

PREGUNTAS PARLAMENTARIAS DO BNG SOBRE MELLORAS DOS XULGADOS DE OURENSE E SOBRE O INCENDIO DOS ARQUIVOS DE FERROL

PREGUNTA PARLAMENTARIA DO BNG INSTANDO MELLORAS NOS XULGADOS DE OURENSE

O deputado do BNG Iago Tabarés ven de se interesar polos prazos para a execución das obras de reforma do Pazo de Xustiza de Ourense, toda vez que se está a producir unha nova demora nos compromisos asumidos pola propia Directora de Xustiza nunha visita realizada hai uns meses ás instalacións do Pazo.

Tabarés rexistrou unha iniciativa parlamentar na que lembra que a solución a grande parte das eivas da administración de Xustiza na cidade pasa por un novo edificio no que xa se está a traballar, “mais isto no pode impedir de ningún xeito que, con carácter de urxencia, se dote a Ourense dos elementos mínimos para unha axeitada prestación dun servizo público básico como é a Xustiza”.

O deputado nacionalista refírese, concretamente, a dependencias específicas para o xulgado de garda, o servizo de atención ás vítimas –nomeadamente ás de violencia de xénero- e medidas de seguranza e accesibilidade, entre outras.


Trátase, segundo Tabarés, dunha serie de reivindicacións que xa foron postas de manifesto polo BNG en diferentes ocasións, facéndose eco das demandas da práctica totalidade dos operadores xurídicos, e que foron recoñecidas pola propia directora xeral, quen recoñeceu a escasa complexidade das obras mais sen que até o de agora se teña constancia dalgún avance ao respeito.


Ante o exposto, o deputado do BNG pregunta polos prazos concretos para dotar ao Pazo de Xustiza actual de dependencias específicas para o xulgado de garda así como para racionalizar e acondicionar o espazo e as dependencias ubicadas no baixo andar.


Asemade, Tabarés aproveita a iniciativa para coñecer o estado dos trámites para comezar o novo edificio xudicial.

PREGUNTA SOBRE A SITUACION DOS ARQUIVOS XUDICIAIS E POLO INCENDIO DE FERROL

O BNG quer coñecer as causas do incendio no Arquivo Xudicial de Ferrol e que se adopten medidas para mellorar a situación dos arquivos xudiciais de Galiza

Iago Tabarés lembra que o BNG xa ten denunciado as condicións nas que se atopan moitos destes espazos, co conseguinte perxuízo para a documentación que albergan

Santiago de Compostela, 31 Marzo 08. O grupo parlamentar do BNG, a través do seu deputado Iago Tabarés, ven de solicitar medidas para mellorar a situación dos arquivos xudiciais de Galiza e a organización dos mesmos, , “pois acontecementos como o vivido no arquivo de Ferrol deben levarnos a analizar o estado dos mesmos nos diferentes edificios xudiciais do País, así como a xestión que se está a facer da súa documentación”.
Tabarés rexistrou unha iniciativa parlamentar na que tamén demanda a elaboración dun Plan de emerxencias para este tipo de continxencias, que permita evitar ou reducir as posibilidades de que se reproduzan feitos semellante e estableza cautelas para reducir ao mínimo as súas consecuencias.

O parlamentar salienta que non haxa que lamentar danos persoais, xa que o lume se iniciou no baixo andar do inmóbel e neses momentos só estaba en servizo o xulgado de garda, “pero esta circunstancia non debe impedir, senón máis ben todo o contrario, facer unha análise rigurosa sobre a calidade do sistema de proteción existente na Administración de Xustiza perante este tipo de emerxencias”.


Para Tabarés, acontecementos como o vivido en Ferrol debe levar tamén a unha reflexión sobre o estado dos arquivos nos diferentes edificios xudiciais e lembrou que o BNG xa ten denunciado en numerosas ocasións a existencia de arquivos, “por chamalos dalgún xeito”, con problemas de humidades, ratas, falla de espazo, limpeza e hixiene ou mesmo nos que a documentación xudicial non está protexida do acceso por persoas alleas á administración de Xustiza.

Comentarios

Publicacións populares deste blog

MESA SECTORIAL MINISTERIO - VINDEIRAS OPOSICIÓNS

A CIG ven de participar na Mesa Sectorial do Ministerio de Xustiza, xunto cos sindicatos representativos do sector (Ccoo, Ugt, Ela, así como os corporativos Csif e Staj). Nela tratouse a primeira valoración da Lei 20/2021 e o seu impacto na OEP 2019 e seguintes da Administración de Xustiza. O Ministerio de Xustiza xa está a tratar o tema coas distintas CCAA con transferencias na materia posto que a cada unha lle afecta en maior o menor medida. Respecto da promoción interna non lle ven posibles afectacións. Dende a CIG reclamamos a recuperación do 50% das prazas para a PI, así como unha convocatoria extraordinaria que permita recuperar as prazas perdidas. Como a norma afecta de xeito diferente a cada OEP, o Ministerio entende que non se poderán acumular entre elas, pero de atopar o xeito de facelo optarán por esta vía que será a máis áxil. O Ministerio entende que para a OEP do 2019 xa deberían ofertar polo sistema de concurso aquelas prazas que leven ocupadas con carácter temporal de f

TOMA DE POSESIÓN DO NOVO SECRETARIO DE GOBERNO DO TSXG

O Secretario Nacional do Sector de Xustiza da CIG, Óscar Freixedo, e a Secretaria de Saúde  Laboral, Chelo Rodríguez, acudiron no día de onte, a tendendo ao convite da Ministra de Xustiza, á toma de posesión en Madrid do novo Secretario de Goberno do Tribunal Superior de Xustiza de Galiza, Juan José Martín Álvarez, ata fai uns días Director Xeral de Xustiza. Óscar e Chelo trasladáronlle ao novo Secretario de Goberno do TSXG o seu compromiso co diálogo e a colaboración, asi como a dispoñibilidade do Sector de Xustiza da CIG para mellorar as condicións laborais das traballadoras e traballadores da xustiza galega e do servizo público que atenden.

ANUNCIO DA CONVOCATORIA DAS BOLSAS DE PERSOAL INTERINO DE XUSTIZA

No DOG do 8 de febreiro publicouse a RESOLUCIÓN do 28 de xaneiro de 2022, da Dirección Xeral de Xustiza, pola que se convocan bolsas de traballo de persoal interino dos corpos xerais ao servizo da Administración de xustiza en Galicia (código de procedemento XU700A). 1. O prazo de presentación de solicitudes será de quince (15) días hábiles (ata o 1 de marzo) , contados a partir do día seguinte ao da publicación desta convocatoria no Diario Oficial de Galicia. 2. As solicitudes presentaranse obrigatoriamente por medios electrónicos a través do formulario normalizado dispoñible na Oficina virtual do persoal da Administración de xustiza (OPAX), no sitio web http://opax.xunta.es , accesible tamén a través da sede electrónica da Xunta de Galicia https://sede.xunta.gal 3. Para acceder ao formulario normalizado e presentar a solicitude, deberase dispor dun usuario rexistrado na OPAX e dun certificado electrónico cualificado (DNI electrónico, tarxeta de identificación de persoal ao servizo da