Saltar ao contido principal

OPOSICIÓNS CONVOCATORIA 2008

Dende a Xerencia do Ministerio de Xustiza en Galicia, ven de comunicarnos que os exames deTRAMITACION PROMOCION INTERNA serán previsiblemente o próximo día 18 de abril, e tamén nos din que:


Con motivo das convocatorias de probas selectivas para persoal ao servizo da Admón. de Xustiza correspondentes aos Corpos de Tramitación Procesual e Administrativa (TPA, ORDE JUS/3339/2008, de 10 de novembro) e Auxilio Xudicial (AJ, Orde JUS/3337/2008, de 10 de novembro), necesitaranse nun futuro próximo (o primeiro exame para o Corpo de TPA, pola quenda de promoción interna, será o próximo 18 de abril de 2009) a presenza de Vixiantes nas aulas.


Os únicos requisitos que se esixen para estas funcións, lóxicos por outra banda, son que ditas persoas teñan dispoñibilidade para poder actuar os días sinalados para os exercicios e que exerzan devandito traballo con seriedade, profesionalidade e responsabilidade.


As cantidades a devengar por vixilancias en sábados e festivos son de 21 euros (menos descontos de IRPF) por hora traballada, co límite máximo de 5 horas por exame e vixiante


Os interesados deberan remitir unha solicitude a :


Xerencia Territorial do Ministerio de Xustiza de Galicia en A Coruña
Tfno.: 981 246 231
Fax: 981 121 050
email: gerencia.galicia@mju.es
C/ Emilia Pardo Bazán, 1B (1º Izqda.)
15005 - A CORUÑA

Comentarios

Publicacións populares deste blog

MESA SECTORIAL MINISTERIO - VINDEIRAS OPOSICIÓNS

A CIG ven de participar na Mesa Sectorial do Ministerio de Xustiza, xunto cos sindicatos representativos do sector (Ccoo, Ugt, Ela, así como os corporativos Csif e Staj). Nela tratouse a primeira valoración da Lei 20/2021 e o seu impacto na OEP 2019 e seguintes da Administración de Xustiza. O Ministerio de Xustiza xa está a tratar o tema coas distintas CCAA con transferencias na materia posto que a cada unha lle afecta en maior o menor medida. Respecto da promoción interna non lle ven posibles afectacións. Dende a CIG reclamamos a recuperación do 50% das prazas para a PI, así como unha convocatoria extraordinaria que permita recuperar as prazas perdidas. Como a norma afecta de xeito diferente a cada OEP, o Ministerio entende que non se poderán acumular entre elas, pero de atopar o xeito de facelo optarán por esta vía que será a máis áxil. O Ministerio entende que para a OEP do 2019 xa deberían ofertar polo sistema de concurso aquelas prazas que leven ocupadas con carácter temporal de f

TOMA DE POSESIÓN DO NOVO SECRETARIO DE GOBERNO DO TSXG

O Secretario Nacional do Sector de Xustiza da CIG, Óscar Freixedo, e a Secretaria de Saúde  Laboral, Chelo Rodríguez, acudiron no día de onte, a tendendo ao convite da Ministra de Xustiza, á toma de posesión en Madrid do novo Secretario de Goberno do Tribunal Superior de Xustiza de Galiza, Juan José Martín Álvarez, ata fai uns días Director Xeral de Xustiza. Óscar e Chelo trasladáronlle ao novo Secretario de Goberno do TSXG o seu compromiso co diálogo e a colaboración, asi como a dispoñibilidade do Sector de Xustiza da CIG para mellorar as condicións laborais das traballadoras e traballadores da xustiza galega e do servizo público que atenden.

AGRADECEMENTO AS TRABALLADORAS/ES POLO SEU VOTO NAS RECENTES ELECCIÓNS

A CIG quere dar as grazas a todas e todos @s que participastes nas eleccións ás Xuntas de Persoal da Admón de Xustiza, en especial aos que depositastes a vosa confianza en nós. Vistos os resultados, agás en   Ourense que aínda non se celebraron,   queremos manifestar que   o voso apoio nos vai facer un pouco máis fortes, e esa forza ímola empregar, coma sempre, libres, sen ataduras e cun espíritu crítico,   en tratar de mellorar as condicións de traballo de todas e todos, en tratar de conseguir que se respecten os nosos dereitos e que esta xustiza do noso país mellore e sexa un mellor servizo público. Toca seguir loitando, que é algo que facemos con agrado   esperando non defraudar e conseguir ser cada vez un pouquiño máis referente neste sector,   do mesmo xeito que somos referente nos distintos eidos da nosa Galiza.