Hoxe na intranet de xustiza publicouse a seguinte instrución sobre os criterios a seguir no caso dos cesamentos e tomas de posesión como consecuencia da resolución do concurso de traslados.
O vindeiro martes 19 de novembro publicarase no BOE e no DOG a
Resolución do 28 de outubro de 2013, da Dirección Xeral de Xustiza, pola
que se resolve definitivamente o concurso de traslado para prazas
vacantes entre funcionarios dos corpos e escalas de xestión procesual e
administrativa, tramitación procesual e administrativa e auxilio
xudicial da Administración de xustiza, anunciado pola Resolución do 15
de abril de 2013.
Segundo a resolución, tanto a toma de posesión
coma os cesamentos realizaranse na xefatura ou delegación territorial
correspondente ao destino. Por cuestións organizativas, agradeceríase
a formalización das tomas de posesión entre as 9.00 e as 11.00 horas e a
dos cesamentos entre as 12.00 e as 14.00 horas de luns a venres. (Fóra destas franxas horarias o acceso ás dependencias dos respectivos servizos de persoal de xustiza pode ter restricións.)
Á marxe das datas de cesamento fixadas na resolución (para o corpo de
tramitación o día 26.11.2013, para o de auxilio e xestión o día
03.12.2013), no caso de que un funcionario reingresado tome posesión
antes das datas indicadas na praza doutro que tamén obtivese destino no
concurso, este segundo cesará o mesmo día da toma de posesión do
reingresado, empezando a contarlle o seu respectivo prazo posesorio.
No caso de cesar e tomar posesión na mesma localidade ou en distintas
localidades dunha mesma provincia, ambas as formalizacións poderanse
facer o día da toma de posesión, sendo a data de formalización do
cesamento a que corresponda de acordo coa resolución de adxudicación.
Co fin de axilizar a tramitación das altas e baixas, relacionamos a
documentación que as xefaturas ou delegacións territoriais precisan para
abrir ou completar os expedientes persoais das persoas que tomen
posesión dun novo posto*.
Persoal procedente de fóra da comunidade:
- Fotocopia do DNI
- Ficha de recollida de datos (persoais e bancarios)
- Fotocopia da tarxeta sanitaria (unicamente para ingresos posteriores ao 01/01/2011) e/ou tarxeta de Muxexu
- Certificado de haberes
- Certificación ou copia dos trienios
- Certificación das vacacións e días gozados na Administración da que procedan
- Modelo 145 (IRPF)
Persoal destinado na comunidade:
- Fotocopia do DNI
- Ficha de recollida de datos (persoais e bancarios)
Para o caso dos cesamentos do persoal que obteña novo destino fóra da C.A. de Galicia, no momento de formalización do cesamento deberán
facer entrega da tarxeta de identificación persoal e de control
horario, asinando o impreso acreditativo de tal circunstancia.
No caso de non ter que formalizar cesamento ningún por reingresar fóra
da comunidade nun corpo distinto do que estaba a prestar servizos, a
tarxeta será entregada presencialmente ou por correo postal ao
correspondente servizo de xustiza.
*No caso de non estar en
posesión dalgún dos documentos, estes remitiranse o máis axiña posible
ao correspondente servizo de xustiza.
Comentarios
Publicar un comentario