De
acordo co publicado no día de hoxe na intranet e coas instrucións aprobadas por Resolución do 12 de febreiro,
xa está habilitada a sinatura electrónica do parte individual de
incidencias dispoñible na OPAX. As incidencias xerais de horario deberán rexistrarse
ao día seguinte ou o primeiro día hábil de traballo tras a
reincorporación ao posto. Dende o momento da sinatura, a incidencia
pasará a estar dispoñible para o servizo de persoal correspondente,
que procederá á súa validación e carga no sistema de control
horario. Desta forma, para a tramitación de calquera incidencia de
control horario, xa non é precisa a sinatura por parte do superior
funcional da unidade, ao que se lle habilitará unha opción de
consulta na súa bandexa de entrada, para poder facer un seguimento
das incidencias tramitadas polo seu persoal.
A CIG ven de participar na Mesa Sectorial do Ministerio de Xustiza, xunto cos sindicatos representativos do sector (Ccoo, Ugt, Ela, así como os corporativos Csif e Staj). Nela tratouse a primeira valoración da Lei 20/2021 e o seu impacto na OEP 2019 e seguintes da Administración de Xustiza. O Ministerio de Xustiza xa está a tratar o tema coas distintas CCAA con transferencias na materia posto que a cada unha lle afecta en maior o menor medida. Respecto da promoción interna non lle ven posibles afectacións. Dende a CIG reclamamos a recuperación do 50% das prazas para a PI, así como unha convocatoria extraordinaria que permita recuperar as prazas perdidas. Como a norma afecta de xeito diferente a cada OEP, o Ministerio entende que non se poderán acumular entre elas, pero de atopar o xeito de facelo optarán por esta vía que será a máis áxil. O Ministerio entende que para a OEP do 2019 xa deberían ofertar polo sistema de concurso aquelas prazas que leven ocupadas con carácter temporal de f
Comentarios
Publicar un comentario