Este venres pasado mantivemos co Ministerio de Xustiza e as centrais sindicais ELA, CSI-F, STAJ, CCOO e UXT unha xuntanza a fin de que se nos traladara o plan de actuación que o Ministerio pretende por en marcha nas ordes xurisdiccionais Social, Mercantil e Contencioso-Administrativo, en base ao mandato establecido na disposición
adicional decimonovena do Real Decreto-Lei 11/2020, de 31 de marzo.
1) O ministerio indica que o plan empezará do 1 de setembro ao 31 de decembro.
2) No primeiro momento contemplase actuar nas ordes Social e Mercantil xa que son as que teñen unhas previsións de cargas de traballo máis elevadas.
3) Existe o problema de non ter ainda, a día de hoxe, as estatísticas nin do primeiro trimestre do ano, tanto de cargas de traballo como de pendencia, cuxos datos haberá que ponderar de cara a fixar as porcentaxes que, no seu caso, darán lugar aos reforzos correspondentes.
4) En principio se propuxo que non se reforzarán os órganos que teñan unha carga de ata o 130% do módulo fixado; os que teñan entre o 130% e o 200% de carga e unha pendencia alta, acadarán o nomeamento de autoreforzos (o que se soe chamar prolongacións de xornada) e; finalmente aqueles que superen o 200% de carga de traballo terán dereito a que se acorden reforzos externos (equipos de persoal interino compostos por Xuices, Lax, Xestores, Tramitadores e Auxilios). En ambos casos as percepcións, cuxa contía non se precisou neste primeiro borrador, estarán vinculadas ao cumprimento dos obxectivos marcados no plan de actuación.
Finalmente o Ministerio trasladaranos esta fin de semana o borrador completo do plan de actuación, a fin de que se presenten alegacións ao mesmo, entendendo que dito plan debe ser o marco mínimo que se terá que fixar en todo o territorio do estado, sen prexuizo do ámbito de negociación das CCAA transferidas.
1) O ministerio indica que o plan empezará do 1 de setembro ao 31 de decembro.
2) No primeiro momento contemplase actuar nas ordes Social e Mercantil xa que son as que teñen unhas previsións de cargas de traballo máis elevadas.
3) Existe o problema de non ter ainda, a día de hoxe, as estatísticas nin do primeiro trimestre do ano, tanto de cargas de traballo como de pendencia, cuxos datos haberá que ponderar de cara a fixar as porcentaxes que, no seu caso, darán lugar aos reforzos correspondentes.
4) En principio se propuxo que non se reforzarán os órganos que teñan unha carga de ata o 130% do módulo fixado; os que teñan entre o 130% e o 200% de carga e unha pendencia alta, acadarán o nomeamento de autoreforzos (o que se soe chamar prolongacións de xornada) e; finalmente aqueles que superen o 200% de carga de traballo terán dereito a que se acorden reforzos externos (equipos de persoal interino compostos por Xuices, Lax, Xestores, Tramitadores e Auxilios). En ambos casos as percepcións, cuxa contía non se precisou neste primeiro borrador, estarán vinculadas ao cumprimento dos obxectivos marcados no plan de actuación.
Finalmente o Ministerio trasladaranos esta fin de semana o borrador completo do plan de actuación, a fin de que se presenten alegacións ao mesmo, entendendo que dito plan debe ser o marco mínimo que se terá que fixar en todo o territorio do estado, sen prexuizo do ámbito de negociación das CCAA transferidas.
Comentarios
Publicar un comentario