A administración, unha vez máis, pon a funcionar un sistema informático sen comunicalo previamente e dar unhas instrucións precisas para realizar as peticións de comisións de servizo a través da OPAX, o que se traduce en erros na propia aplicación e dúbidas á hora de realizar as peticións.
Segundo puidemos verificar as dúas incidencias que se poderían dar nas solicitudes serían:
1) Non esta ben explicado se a documentación que se ten que achegar ten que facerse unha vez asinada e presentada a solicitude ou se, pola contra, debe de achegarse a documentación antes de asinar e presentar a solicitude.
2) O arquivo PDF xerado pola aplicación non coincide cos datos gravados pola mesma, polo que xurdían dúbidas sobre que datos ían a manexarse finalmente. O CAU indicou que "...os datos rexistrados no sistema son os correctos...a corrección do PDF necesita unha nova versión...". Polo tanto, aínda que o PDF non recolla exactamente os datos gravados o sistema si o fai polo que a solicitude esta realizada de xeito correcto. En todo caso, de haber algún problema, a través das listaxes provisionais debería de poder correxirse.
Comentarios
Publicar un comentario