A asistencia sanitaria da enfermidade por infección por coronavirus COVID-19 está cuberta a todos os mutualistas de MUXEXU, tanto se están adscritos aos servizos públicos de saúde das Comunidades Autónomas ou a Entidades Médicas privadas.
Que facer se se teñen síntomas compatibles con COVID-19?
Se ten síntomas compatibles cunha infección respiratoria aguda de aparición súbita que cursa con febre, tose ou sensación de falta de aire, dor de garganta, perda de olfacto, perda do gusto, etc, tivese ou non contacto con persoas que foron diagnosticadas de COVID-19, permaneza na súa casa, íllese no seu domicilio, non se desprace a un servizo de urxencias e:
1) Se está adscrito ao servizo público de saúde da Comunidade autónoma, póñase en contacto cos teléfonos habilitados pola Comunidade autónoma e siga as súas instrucións. (Ver teléfonos máis abaixo).
2) Se está adscrito a unha Entidade Medica privada, póñase en contacto co teléfono do Centro de coordinación de urxencias da súa entidade Médica, para que avalíen a súa situación, practiquen as probas de detección do coronavirus que procedan e fagan o seguimento da súa situación. (Ver teléfonos máis abaixo).
Que facer se non se teñen síntomas compatibles con COVID-19, pero se estivo en contacto estreito cunha persoa diagnosticada de COVID-19?
Entendese por “contacto estreito” calquera persoa convivente ou que proporciona coidados ou que ten contactos físicos cun caso diagnosticado de COVID-19; calquera persoa que estivese no mesmo lugar que un caso diagnosticado de COVID-19, a unha distancia menor de dous metros e durante máis de 15 minutos; calquera persoa situada nun radio de dous asentos ao redor dun caso diagnosticado de COVID-19, nun avión, tren, ou outro medio de transporte.
A procura e identificación dos contactos estreitos corresponde aos servizos de Saúde Pública das Comunidades Autónomas. Cando a Saúde Pública un médico notifica o diagnóstico dun caso de COVID-19, ponse en marcha un proceso de procura e identificación de contactos estreitos, polo que será Saúde Pública da súa Comunidade Autónoma a que se poñerá en contacto con vostede independentemente da súa adscrición ao Servizo público de saúde ou a Entidade Médica privada, para determinar as medidas e as probas para realizar segundo os protocolos establecidos pola Comunidade Autónoma.
Teléfonos dos Servizos Públicos de Saúde das Comunidades Autónomas:
Comunidad Autónoma | Teléfono de información |
---|---|
Andalucía | 955.545.060 |
Aragón | 976.696.382 |
Asturias | 900.878.232 / 984.100.400 / 112 |
Canarias | 900.112.061 |
Cantabria | 900.612.112 |
Castilla La Mancha | 900.122.112 |
Castilla León | 900.222.000 |
Cataluña | 061 |
Ceuta | 900.720.692 |
C.Madrid | 900.102.112 |
C.Valenciana | 900.300.555 |
Extremadura | 112 |
Galicia | 900.400.116 |
Islas Baleares | 061 |
La Rioja | 941.298.333 |
Melilla | 112 |
Murcia | 900.121.212 |
Navarra | 948.290.290 |
País Vasco | 900.203.050 |
Teléfonos de las entidades médicas privadas:
Teléfono de urgencias | Teléfono de información | Página WEB. | |
---|---|---|---|
ASISA | 900.900.118 | 902.010.010 | www.asisa.es |
CASER | 900.342.234 | 901.332.233 | www.caser.es |
DKV | 900.300.799 | 902.499.600 | www.dkvseguros.com/mugeju |
MAPFRE | 900.122.122 | 902.204.060 | www.mapfre.com/salud |
NUEVA MUTUA SANITARIA | 800.654.365 | 91.290.8075 | www.nuevamutuasanitaria.es/mugeju |
SANITAS | 900.842.025 | 902.500.742 | www.sanitas.es/mugeju |
SEGURCAIXA-ADESLAS | 900.322.237 | 902.200.200 | www.adeslas.es |
Comentarios
Publicar un comentario