Saltar ao contido principal

AS AUTORIDADES XUDICIAIS E ADMINISTRATIVAS DUBIDAN Á HORA DE TOMAR DECISIÓNS

Tristemente xa apareceu un posible caso de coronavirus polo contaxio dun compañeiro nun xulgado do Social de Vigo, a través dun familiar cercano. Era de esperar que tarde o  temprano aparecese o primeiro caso. O que non é de recibo e que os que teñen que tomar decisións, porque para iso están designados en postos de responsabilidade, non decidan pechar o xulgado durante o estado de alarma (a lo menos 15 dias) e manden as compañeiras/os para o seu domicilio a pasar a corentena. Neste caso debería de pecarse de cautela, tendo en conta que arredor do Social 3 hai outros moitos xulgados e comapañeiras/os. Moi ao contrario, a decisión vai ser simplemente desinfectar o xulgado e reaperturalo o mércores baixo unha excusa tan banal como o de "non crear máis alarma da necesaria" como se non foramos adultos e non soubésemos comprender a gravidade da situación.
En fin, o venres pasado que houbo mesa sectorial e debiamos de estar planificando como enfrontar esta situación, fixar canles de comunicación áxiles e fiables para a transmisión da información, ter un gabinete formado por representantes de Xuices Decanos, LAX, sindicatos e Administración; no canto diso houbo que negociar a carreira profesional e logo, durante toda a fin de semana, estivemos como polo sen cabeza, sen recibir información fiable ata o domingo a noite, e neste momento seguimos sen cabeza, con filtracións interesadas por parte da administración autonómica. Nalgún momento habería que pasarlle factura aos cargos directivos de libre designación.





Comentarios

Publicacións populares deste blog

NOVOS PERMISOS FAMILIARES EBEP

Mentras non se mude a OPAX haberá que facer a petición dos permisos a través dos modelos que vos deixamos na ligazón. Ligazón folla informativa e modelos: https://drive.google.com/file/d/1MPr5QqScvQRMwysy7gh6SzErzD0lrRKo/view?usp=sharing

ERRO MONUMENTAL NAS VACANTES DO VINDEIRO CONCURSO DE TRASLADOS

A media mañá de hoxe venres recibimos unha chamada da Subdirectora Xeral de Persoal da Adminstración de Xutiza de Galiza informándonos de que se vai ver modificada a lista de vacantes que se ofertarán no concurso. A razón é que se convocaron para a oposición un maior número de prazas das que agora teñen dispoñibles para outorgar destino, polo que se tivo que tomar a decisión de retirar do concurso aquelas prazas que non tiveran sido cubertas a resultas no do ano pasado. Entendemos que é un problema grave ao que a Dirección Xeral ten que buscar solución e que ningún aprobado/a se debe ver prexudicado/a pola mala previsión das persoas responsables, pero ofertando un menor número de prazas estase aminorando tamén a posibilidade de que os compañeiros e compañeiras que están destinados/as fóra de Galiza ou lonxe do seu domicilio poidan acadar unha praza máis próxima. Denunciamos polo tanto o mal facer da Administración neste caso así como o prexuízo que se está a causar ás persoas que quere

PARABENS Á SUBIDA SALARIAL ACADADA EN EUSKADI

Desde CIG-Xustiza queremos parabenizar as e os compañeiras/os de Euskadi polo acordo alcanzado onte co Goberno Vasco. Dito acordo supón un aumento retributivo do 13% e recolle a reivindicación histórica do colectivo de equiparar os salarios as táboas do persoal homologado da Administración Xeral da Comunidade Autónoma Vasca. As asambleas de traballadores e traballadoras celebradas no día de onte nas 3 cidades vascas ratificaron este acordo que supón o seguinte:  • Respétase a modalidade da xornada de I persoal de xustiza con todas as súas especificidades, incluído os días que resultan do exceso. • Incremento das retribucións brutas anuais nas seguintes cantidades:   FORENSES : 3.254,76€  XESTIÓN: 4.611,32€  TRAMITACIÓN: 4.007,64€  AUXILIO: 3.461,08€ • O abono das cantidades sería un 50% a sinatura do acordo e outro 50% o 1 de xaneiro de 2024, momento no que se vería alcanzada a equiparación salarial • Recoñécese un plus salarial para as traballadoras nos Xulgados de Violencia contr