Saltar ao contido principal

COMISIÓN DE SERVIZO - SECRETARIA IMELGA SANTIAGO

Convócase, mediante a Resolución do 5 de decembro de 2012, da Dirección Xeral de Xustiza, a provisión de forma temporal, en comisión de servizo, do posto de secretario do director do Imelga (Instituto de Medicina Legal de Galicia) para funcionarios do corpo de tramitación procesual e administrativa.
Poderán optar a este posto aqueles aspirantes con destino en órganos da administración de xustiza radicados en Galicia. A prestación do servizo farase na sede do Imelga, en Santiago de Compostela. A duración será dun ano, prorrogable por outro máis, no caso de non se cubrir o posto con carácter definitivo.
O prazo de presentación de solicitudes é de cinco día hábiles contados dende o seguinte ao da publicación da convocatoria na intranet (fin prazo 14 DE DECEMBRO DE 2012). Como requisito imprescindible, os interesados anticiparán as solicitudes por fax á Dirección Xeral de Xustiza (981 546 222).
As solicitudes, ademais do currículo e a xustificación dos méritos, deben remitirse co visto e prace do superior funcional, de acordo co modelo establecido no anexo II da resolución. A persoa elixida conservará o seu posto de traballo de orixe e terá dereito ás retribucións complementarias do novo posto.
A PESARES DESTA CONVOCATORIA, DA QUE NON TIVEMOS COÑECEMENTO ATA HOXE, A CIG OPÚXOSE A QUE ESTA PRAZA SAIA NO SEU DÍA COMO "LIBRE DESIGNACIÓN" POIS PARÉCENOS INCREIBLE QUE UN DIRECTOR DO IMELGA TEÑA UNHA/UN SECRETARIA/O A "DEDO" POLO QUE SOLICITAMOS QUE POR PARTE DAS COMPAÑEIRAS/OS SE BOICOTEE DITA COMISIÓN DE SERVIZOS E NON SE SOLICITE A MESMA A FIN DE QUE DITA PRAZA SE DOTE DE XEITO ORDINARIO A TRAVES DO CONCURSO DE TRASLADOS.

Comentarios

  1. Hola:
    Non entendo por qué os galegos funcionarios de xustiza pero con plaza fora de Galiza non poderíamos participar. Falando claro, aparte de ser un chanchullo é unha puta merda discriminatoria.
    Saludos desde Navarra dun neo-emigrante.

    ResponderEliminar

Publicar un comentario

Publicacións populares deste blog

NOVOS PERMISOS FAMILIARES EBEP

Mentras non se mude a OPAX haberá que facer a petición dos permisos a través dos modelos que vos deixamos na ligazón. Ligazón folla informativa e modelos: https://drive.google.com/file/d/1MPr5QqScvQRMwysy7gh6SzErzD0lrRKo/view?usp=sharing

ERRO MONUMENTAL NAS VACANTES DO VINDEIRO CONCURSO DE TRASLADOS

A media mañá de hoxe venres recibimos unha chamada da Subdirectora Xeral de Persoal da Adminstración de Xutiza de Galiza informándonos de que se vai ver modificada a lista de vacantes que se ofertarán no concurso. A razón é que se convocaron para a oposición un maior número de prazas das que agora teñen dispoñibles para outorgar destino, polo que se tivo que tomar a decisión de retirar do concurso aquelas prazas que non tiveran sido cubertas a resultas no do ano pasado. Entendemos que é un problema grave ao que a Dirección Xeral ten que buscar solución e que ningún aprobado/a se debe ver prexudicado/a pola mala previsión das persoas responsables, pero ofertando un menor número de prazas estase aminorando tamén a posibilidade de que os compañeiros e compañeiras que están destinados/as fóra de Galiza ou lonxe do seu domicilio poidan acadar unha praza máis próxima. Denunciamos polo tanto o mal facer da Administración neste caso así como o prexuízo que se está a causar ás persoas que quere

PARABENS Á SUBIDA SALARIAL ACADADA EN EUSKADI

Desde CIG-Xustiza queremos parabenizar as e os compañeiras/os de Euskadi polo acordo alcanzado onte co Goberno Vasco. Dito acordo supón un aumento retributivo do 13% e recolle a reivindicación histórica do colectivo de equiparar os salarios as táboas do persoal homologado da Administración Xeral da Comunidade Autónoma Vasca. As asambleas de traballadores e traballadoras celebradas no día de onte nas 3 cidades vascas ratificaron este acordo que supón o seguinte:  • Respétase a modalidade da xornada de I persoal de xustiza con todas as súas especificidades, incluído os días que resultan do exceso. • Incremento das retribucións brutas anuais nas seguintes cantidades:   FORENSES : 3.254,76€  XESTIÓN: 4.611,32€  TRAMITACIÓN: 4.007,64€  AUXILIO: 3.461,08€ • O abono das cantidades sería un 50% a sinatura do acordo e outro 50% o 1 de xaneiro de 2024, momento no que se vería alcanzada a equiparación salarial • Recoñécese un plus salarial para as traballadoras nos Xulgados de Violencia contr