Co obxectivo de dotar de persoal a diversas Delegacións Provinciais da Mutualidade Xeral Xudicial e que o persoal funcionario interesado poida solicitar, de forma voluntaria, a oportuna comisión de servizos, anúnciase a súa provisión temporal a través da páxina web do Ministerio de Xustiza.
Poderán solicitar a comisión de servizos, con relevación de funcións, os funcionarios de carreira pertencentes ao Corpo de Tramitación Procesual e Administrativa da Administración de Xustiza que se atopen en situación de servizo activo e prestando servizos efectivos en destino definitivo.
Os interesados deberán presentar a súa solicitude axustada ao modelo que se achega como Anexo II desta resolución. Adxunta á solicitude, o solicitante debe incorporar o currículo, así como calquera outra documentación que considere oportuna para ser valorada segundo os criterios de selección.
As solicitudes deberán presentarse no prazo de 10 días hábiles (ata o 1 de abril) desde o día seguinte á publicación da presente convocatoria no sitio web do Ministerio de Xustiza. Para iso, unha vez enchido e asinado electronicamente o Anexo II polo solicitante, deberá remitilo, dentro do prazo establecido, ao seguinte correo electrónico: mugeju.personal@justicia.es. Enviarase pola unidade de persoal un e-mail de confirmación da recepción dos documentos. No caso de que, por causas xustificadas, non se poida asinar dixitalmente esta solicitude, poderase remitir a mesma asinada e escaneada, á dirección de correo indicado.
Ligazón convocatoria:
https://drive.google.com/file/d/1hlftIGuoS6DDhUD61qhndH_hY1VqOgrl/view?usp=sharing
Ligazón anexo prazas:
https://drive.google.com/file/d/1oDD90VmT_SvDQSOaP_D4uagv3eQfeymi/view?usp=sharing
Ligazón anexo solicitude:
https://drive.google.com/file/d/1-W5zJf5dCs7ypPFHHTNsQwbsx5Ra7fTj/view?usp=sharing
Comentarios
Publicar un comentario