Saltar ao contido principal

INSTRUCIÓNS SOBRE A BOLSA DE LETRAD@S SUBSTITUTOS.

O Ministerio citounos na mañá do luns 6 de marzo para abordar certas cuestións sobre a regulación e funcionamento tanto da vindeira bolsa ordinaria de substitucións como da extraordinaria ou urxente do corpo de LAX.

Nese sentido, con respecto á primeira, aclarouse:

- que a preferencia do persoal do corpo de xestión será durante toda a vixencia das bolsas e non só no primeiro chamamento.

- que quen cese se incorporará ao final da lista por orde cronolóxico de cesamento, salvo que non teña completado catro meses de servizo entre todos os destinos; nese caso volverá ocupar o posto que lle correspondía antes do nomeamento.

- que cando se produzan vacantes na lista principal, cubriranse coas integrantes do cupo de reserva ata completar o número total de prazas.

En canto ás bolsas extraordinarias ou de urxencia, estableceuse:

- que se ordenarán incluíndo primeiro ás persoas solicitantes que pertenzan como funcionario titular do corpo de xestión procesual e administrativa, e dentro destes seguiranse os seguintes criterios:

1º maior experiencia de LAX

2º quen teña máis exercicios aprobados

3º quen teña máis antigüidade de xestión

4º por orde alfabética, comezando pola letra “U”.

- despois ordenaranse o resto de persoas solicitantes que cumpran os requisitos, salvo que se estime que non será preciso recorrer a eles/as por existir solicitudes abondo de persoal do corpo de xestión.

- poderase rexeitar o chamamento para cubrir prazas dun determinado partido xudicial da provincia, non volvendo a ser chamado para ese caso.


O Ministerio espera poder contar coas listaxes das bolsas de urxencia para este mes de marzo.

Ademais disto, volveuse a tratar a necesidade de reformar o Regulamento orgánico do corpo de LAX e tamén o 1451/2005, sobre todo no dereito á reserva de praza do persoal de xestión que accede a un nomeamento de LAX substitut@, sendo o Ministerio favorable a unha regulación menos prexudicial á hora do reingreso. 

Ligazón folla informativa:

https://drive.google.com/file/d/1VypoU3gQ4tt_kbaaI-hznMR9yNxWmza9/view?usp=sharing 

Comentarios

Publicacións populares deste blog

NOVOS PERMISOS FAMILIARES EBEP

Mentras non se mude a OPAX haberá que facer a petición dos permisos a través dos modelos que vos deixamos na ligazón. Ligazón folla informativa e modelos: https://drive.google.com/file/d/1MPr5QqScvQRMwysy7gh6SzErzD0lrRKo/view?usp=sharing

ERRO MONUMENTAL NAS VACANTES DO VINDEIRO CONCURSO DE TRASLADOS

A media mañá de hoxe venres recibimos unha chamada da Subdirectora Xeral de Persoal da Adminstración de Xutiza de Galiza informándonos de que se vai ver modificada a lista de vacantes que se ofertarán no concurso. A razón é que se convocaron para a oposición un maior número de prazas das que agora teñen dispoñibles para outorgar destino, polo que se tivo que tomar a decisión de retirar do concurso aquelas prazas que non tiveran sido cubertas a resultas no do ano pasado. Entendemos que é un problema grave ao que a Dirección Xeral ten que buscar solución e que ningún aprobado/a se debe ver prexudicado/a pola mala previsión das persoas responsables, pero ofertando un menor número de prazas estase aminorando tamén a posibilidade de que os compañeiros e compañeiras que están destinados/as fóra de Galiza ou lonxe do seu domicilio poidan acadar unha praza máis próxima. Denunciamos polo tanto o mal facer da Administración neste caso así como o prexuízo que se está a causar ás persoas que quere

PARABENS Á SUBIDA SALARIAL ACADADA EN EUSKADI

Desde CIG-Xustiza queremos parabenizar as e os compañeiras/os de Euskadi polo acordo alcanzado onte co Goberno Vasco. Dito acordo supón un aumento retributivo do 13% e recolle a reivindicación histórica do colectivo de equiparar os salarios as táboas do persoal homologado da Administración Xeral da Comunidade Autónoma Vasca. As asambleas de traballadores e traballadoras celebradas no día de onte nas 3 cidades vascas ratificaron este acordo que supón o seguinte:  • Respétase a modalidade da xornada de I persoal de xustiza con todas as súas especificidades, incluído os días que resultan do exceso. • Incremento das retribucións brutas anuais nas seguintes cantidades:   FORENSES : 3.254,76€  XESTIÓN: 4.611,32€  TRAMITACIÓN: 4.007,64€  AUXILIO: 3.461,08€ • O abono das cantidades sería un 50% a sinatura do acordo e outro 50% o 1 de xaneiro de 2024, momento no que se vería alcanzada a equiparación salarial • Recoñécese un plus salarial para as traballadoras nos Xulgados de Violencia contr