Saltar ao contido principal

O CLASISMO IMPERA NAS PRAZAS DE APARCADOIRO DOS XULGADOS DA CORUÑA

 Hai uns meses, cando se abriu o prazo para solicitar praza no aparcadoiro do edificio de Capitán Juan Varela,  este sindicato púxose en contacto co xefe de servizo de medios da DX para solicitarlle que non se fixera discriminación por corpos ou postos de traballo á hora de adxudicar as prazas, como sucede noutras localidades.

Rafael Juanatey, subdirector de medios, contestounos que a Delegada da Coruña estaba en “intensas” negociacións co Decano da Coruña, porque a idea era deixar o aparcadoiro da rúa Monforte para Fiscalía, LAX e poder xudicial, quedando o da rúa Capitán Juan Varela (68 prazas) para os corpos xerais.

Pois ben, meses despois, con total escurantismo por parte da Delegación, que en ningún momento convocou nin informou a este sindicato, adxudícanse as prazas e vemos que non só o da rúa Monforte queda para eses corpos senón que no outro se reservaron  prazas para tod@s @s maxistrad@s e LAX.

Finalmente volveu triunfar o clasismo e a discriminación nesta Administración. Non é que a xustiza xa non sexa para tod@s igual, senón que na Administración de Xustiza non somos tod@s iguais. Hai quen cre que coa toga e as puñetas vai adherida unha praza de aparcamento, e a poder ser cuberta. Precisamente aqueles corpos cunha nómina máis elevada son quen máis pulan por non pagar un aparcadoiro.

Denunciamos o dobregamento da Delegación ante a postura do Decanato da Coruña, o trato de favor cara quen, precisamente, non son os seus empregados, e a discriminación con respecto ao que sucede cos aparcadoiros doutros edificios xudiciais galegos

Comentarios

Publicacións populares deste blog

NOVOS PERMISOS FAMILIARES EBEP

Mentras non se mude a OPAX haberá que facer a petición dos permisos a través dos modelos que vos deixamos na ligazón. Ligazón folla informativa e modelos: https://drive.google.com/file/d/1MPr5QqScvQRMwysy7gh6SzErzD0lrRKo/view?usp=sharing

ERRO MONUMENTAL NAS VACANTES DO VINDEIRO CONCURSO DE TRASLADOS

A media mañá de hoxe venres recibimos unha chamada da Subdirectora Xeral de Persoal da Adminstración de Xutiza de Galiza informándonos de que se vai ver modificada a lista de vacantes que se ofertarán no concurso. A razón é que se convocaron para a oposición un maior número de prazas das que agora teñen dispoñibles para outorgar destino, polo que se tivo que tomar a decisión de retirar do concurso aquelas prazas que non tiveran sido cubertas a resultas no do ano pasado. Entendemos que é un problema grave ao que a Dirección Xeral ten que buscar solución e que ningún aprobado/a se debe ver prexudicado/a pola mala previsión das persoas responsables, pero ofertando un menor número de prazas estase aminorando tamén a posibilidade de que os compañeiros e compañeiras que están destinados/as fóra de Galiza ou lonxe do seu domicilio poidan acadar unha praza máis próxima. Denunciamos polo tanto o mal facer da Administración neste caso así como o prexuízo que se está a causar ás persoas que quere

PARABENS Á SUBIDA SALARIAL ACADADA EN EUSKADI

Desde CIG-Xustiza queremos parabenizar as e os compañeiras/os de Euskadi polo acordo alcanzado onte co Goberno Vasco. Dito acordo supón un aumento retributivo do 13% e recolle a reivindicación histórica do colectivo de equiparar os salarios as táboas do persoal homologado da Administración Xeral da Comunidade Autónoma Vasca. As asambleas de traballadores e traballadoras celebradas no día de onte nas 3 cidades vascas ratificaron este acordo que supón o seguinte:  • Respétase a modalidade da xornada de I persoal de xustiza con todas as súas especificidades, incluído os días que resultan do exceso. • Incremento das retribucións brutas anuais nas seguintes cantidades:   FORENSES : 3.254,76€  XESTIÓN: 4.611,32€  TRAMITACIÓN: 4.007,64€  AUXILIO: 3.461,08€ • O abono das cantidades sería un 50% a sinatura do acordo e outro 50% o 1 de xaneiro de 2024, momento no que se vería alcanzada a equiparación salarial • Recoñécese un plus salarial para as traballadoras nos Xulgados de Violencia contr