Saltar ao contido principal

SOLUCIÓN DOS PROBLEMAS DE COTIZACIÓNS Á SEGURIDADE SOCIAL ANTERIORES A 1990

Como cuestión previa da Mesa Sectorial de Madrid trasladóusenos polo responsable ministerial a solución adoptada pola Seguridade Social na implementación da disposición 158ª da Lei de Orzamentos do Estado.

Sobre esta cuestión a CIG foi moi belixerante e, de feito, foi a única órganización sindical que obtivo no TSXG unha sentenza estimatoria na que se condenaba a TXSS a realizar as cotizacións correspondentes aos servizos prestados con anterioridade a 1990.

O responsable ministerial indicou que o persoal que na actualidade esté en activo e as súas cotizacións se fagan a Dereitos Pasivos non terían que ter problemas, pois co simple feito de ter recoñecido os servizos anteriores a 1990 nos trienios que se perciben, cando chegue a hora da xubilación o departamento de Dereitos Pasivos vai ter en conta a certificación dos servizos prestados, non afectando para nada a problemática de non cotización dos mesmos. 

En canto ao resto do persoal, é dicir, aquel que prestou servizos como interino con anterioridade a 1990 e non se lle fixeron as cotizacións correspondentes aos mesmos no réxime xeral da seguridade social, a hora de xubilarse, o INSS porá ao seu dispor un procedemento administrativo para poder integrar ese tempo traballado e non cotizado para telo en conta aos correspondentes efectos da xubilación. Neste caso pode atoparse o persoal interino que, tendo traballado con anterioridade a 1990, nunca accedeu a ser funcionario de carreira ou tamén aquel persoal interino que, tendo traballado con anterioridade a 1990, accedeu a ser funcionario de carreira con posterioridade a 2011.

Desde a CIG tamén voltamos a facer fincapé nas fallas de cotización que se poden producir como consecuencia dos concursos de traslados, naquel pesoal titular que cotiza desde o ano 2011 ao réxime xeral da seguridade social.  O problema ben en  que a cotización do prazo posesorio lle corresponde a administración de destino receptora da funcionaria/o trasladado, no canto de que dito prazo aínda lle corresponda a administración de orixe. Esta eiva debería de terse solucionado fai anos cando xa o indicou a CIG, poñendo nas resolucións dos concursos que o prazo posesorio lle corresponde a adminitración de orixe. Actualmente e, con pequenas "trampas", as administracións respectivas van solucionando o problema pero seguramente haxa casos de falta de cotización de periodos motivados por esta cuestión polo que non estaría de máis que os que entráchedes na adminsitración despois 2011 revisárades a vosa vida laboral.

Comentarios

Publicacións populares deste blog

NOVOS PERMISOS FAMILIARES EBEP

Mentras non se mude a OPAX haberá que facer a petición dos permisos a través dos modelos que vos deixamos na ligazón. Ligazón folla informativa e modelos: https://drive.google.com/file/d/1MPr5QqScvQRMwysy7gh6SzErzD0lrRKo/view?usp=sharing

ERRO MONUMENTAL NAS VACANTES DO VINDEIRO CONCURSO DE TRASLADOS

A media mañá de hoxe venres recibimos unha chamada da Subdirectora Xeral de Persoal da Adminstración de Xutiza de Galiza informándonos de que se vai ver modificada a lista de vacantes que se ofertarán no concurso. A razón é que se convocaron para a oposición un maior número de prazas das que agora teñen dispoñibles para outorgar destino, polo que se tivo que tomar a decisión de retirar do concurso aquelas prazas que non tiveran sido cubertas a resultas no do ano pasado. Entendemos que é un problema grave ao que a Dirección Xeral ten que buscar solución e que ningún aprobado/a se debe ver prexudicado/a pola mala previsión das persoas responsables, pero ofertando un menor número de prazas estase aminorando tamén a posibilidade de que os compañeiros e compañeiras que están destinados/as fóra de Galiza ou lonxe do seu domicilio poidan acadar unha praza máis próxima. Denunciamos polo tanto o mal facer da Administración neste caso así como o prexuízo que se está a causar ás persoas que quere

PARABENS Á SUBIDA SALARIAL ACADADA EN EUSKADI

Desde CIG-Xustiza queremos parabenizar as e os compañeiras/os de Euskadi polo acordo alcanzado onte co Goberno Vasco. Dito acordo supón un aumento retributivo do 13% e recolle a reivindicación histórica do colectivo de equiparar os salarios as táboas do persoal homologado da Administración Xeral da Comunidade Autónoma Vasca. As asambleas de traballadores e traballadoras celebradas no día de onte nas 3 cidades vascas ratificaron este acordo que supón o seguinte:  • Respétase a modalidade da xornada de I persoal de xustiza con todas as súas especificidades, incluído os días que resultan do exceso. • Incremento das retribucións brutas anuais nas seguintes cantidades:   FORENSES : 3.254,76€  XESTIÓN: 4.611,32€  TRAMITACIÓN: 4.007,64€  AUXILIO: 3.461,08€ • O abono das cantidades sería un 50% a sinatura do acordo e outro 50% o 1 de xaneiro de 2024, momento no que se vería alcanzada a equiparación salarial • Recoñécese un plus salarial para as traballadoras nos Xulgados de Violencia contr